پرلکس فوم دار CLC 60X25X10

  • قیمت با حمل و تخلیه در کار گاه شما می باشد
  • وزن بلوک دیواری : 7 Kg
Give a Name

افزودن به لیست دلخواه

ویژگیهای بلوکهای دیواری عایق و سبک پرلکس:

عایق حرارتی :

بلوك های بتنی سبگ پرلكس بدلیل وجود تخلخل و تعداد بسیار زیاد حباب های ریز هوا در آن بعنوان یكی از بهترین مصالح عایق حرارتی و برودتی در ساختمان جهت اجرای دیوارهای جانبی و دیوارهای تیغه ای جداكننده عمل نموده و از اتلاف مقادیر زیاد انرژی جلوگیری می نماید كه با توجه به لزوم رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان ، بلوكهای پرلكس در ضخامت های متعارف این الزامات را بخوبی تأمین می نماید. مقاومت حرارتی بالای بلوكهای بتنی سبك پرلكس باعث كاهش سرعت انتقال حرارت در آنها شده كه منافع متعددی را به دنبال خواهد داشت یكی از این موارد كاهش تلفات انرژی می باشد كه هم در انتقال حرارت از داخل به خارج از ساختمان در فصل زمستان و هم انتقال حرارت از خارج به داخل ساختمان در فصل تابستان مطرح خواهد بود . بطوریكه در شرایط یكسان دیواری با ضخامت یك دهم متر از بتن سبك معادل دیواری با ضخامت یك متر از بتن معمولی در برابر انتقال حرارت مقاومت خواهد داشت.

عایق صوتی :

بلوکهای پرلکس بدلیل وجود مواد اولیه خاص و پخش یکنواخت حباب های هوا و دارا بودن تیغه پلاستو فوم بعنوان یکی از مصالح بسیار مناسب عایق صوتی می باشد. بر اساس آزمایشهای انجام شده عایق صوتی بلوکهای بتنی پرلکس معادل 50 دسی بل می باشد.
 

سبکی بلوک :

سبك سازی را می توان راهكار محوری و عملی برای افزایش ایستادگی و ایمنی بناها در برابر زلزله دانست ، بلوكهای بتنی سبك پرلكس فارس بدلیل پخش یكنواخت حبابهای هوا درآن محصولی بسیار سبك بوده و صرفه جویی قابل ملاحظه ای در وزن سازه وفولاد مصرفی اسكلت و پی را در پی خواهد داشت كاهش وزن مرده ساختمان كه ناشی از وزن سازه می باشد منجر به كاهش نیروهای وارده به سازه از طریق زلزله و كاهش احتمال خسارات مربوطه به آن خواهدشد. علاوه بر این ، حمل و نقل آسان و سهولت اجرا و نصب بلوكهای بتنی سبك پرلكس فارس در كاهش هزینه های مربوطه نقش موثری را ایفا خواهد نمود.

داشتن کام و زبانه :

وجود کام و زبانه در بلوکهای پرلکس باعث ایجاد اتصال مکانیکی مناسب در محل اتصال دو بلوک و ارتقاء ایزولاسیون حرارتی دیوار می گردد. این خصوصیت در سایر بلوکهای مشابه که مبتنی بر سیستم برش می باشند وجود ندارد.

سرعت بالای اجرا و نصب و کاهش چشمگیر ملات مصرفی :

سرعت اجرای دیوار با بلوکهای سبک پرلکس بدلیل ابعاد مناسب-سبک بودن-داشتن کام و زبانه در مقایسه با سایر بلوکهای موجود چندین برابر بیشتر است، دقت ابعادی در این بلوکها باعث گردیده تا میزان ملات مصرفی و همچنین دستمزد اجرا، کاهش بسیار چشمگیری داشته باشد.

برش پذیری و سهولت اجرای تاسیسات (بدون ضایعات) :

بلوکهای بتنی سبک پرلکس براحتی با اره معمولی قابل برش بوده و عبور تاسیسات آب، برق و گاز و ... با شیار زنی به سهولت در دیوارهای ساخته شده با این بلوکها قابل اجرا می باشد. ضایعات این بلوکها بدلیل سهولت در برش بسیار پایین و ناچیز می باشد.

همگامی با مبحث 18 و 19 و رعایت استانداردهای ملی ساختمان :

با توجه به مقاومت فشاری بلوکهای پرلکس که فراتر از الزامات استاندارد ملی شمار 7782 برای بلوکهای جداکننده غیر باربر می باشد، ضریب انتقال حرارتی کمتر از 0/14 w/m.k عایق صوت بودن و دیگر خصوصیات منحصر به فرد این بلوکها، استانداردهای ملی ساختمان و مباحث 18 و 19 با استفاده از این بلوکها کاملا تامین می شود.

 فناوری  پرلکس :

بكارگیری بتن های سبك با سابقه پنجاه ساله در كشورهای اروپائی بعنوان مواد مهندسی جدید با برخورداری از خواص ویژه از جمله وزن مخصوص یك چهارم بتن های معمولی ، مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی و یخ زدگی ، عایق حرارتی و صوتی و... جایگاه ویژه ای را در ساخت و سازهای نوین به خود اختصاص داده است . با پیشرفت علوم در زمینه های مختلف در دنیای امروز صنعت بتن نیز دچار تحول گردیده است در كشور ما نیز طی چندسال گذشته به منظور سبك سازی و كاهش وزن مرده ساختمان و رعایت مباحث 18 و 19 واستانداردهای ملی ساختمان با بهره گیری از ویژگیهای بتن های سبك ، تولید و استفاده از بلوكهای بتونی سبك ( پرلكس ) گسترش چشمگیری داشته است .
ماهیت و جنس بلوكهای بتنی سبك ( پرلكس فارس ) سیمان و ماسه سیلیسی بوده كه در فرآیند تولید با ایجاد حبابهای هوا در بتن ، سبك سازی بتن و بلوك تولیدی صورت می پذیرد ، كه بر این اساس می توان بتن های سبك با دانسیته 800-400 كیلوگرم بر مترمكعب تولید نموده این بلوكها با دارا بودن خواصی از جمله عایق حرارتی ، عایق صوتی ، بدون ضایعات ، مقاوم در برابر زلزله و آتش سوزی ، سازگار با محیط زیست سرعت بالا در اجرا و برش پذیری و سهولت اجرای تأسیسات ، حمل و نقل آسان امكان اجرای انواع پوشش و نماهای مختلف ، تأمین كننده استانداردهای مورد انتظار دیوارهای غیرباربر جانبی و تیغه های جداكننده داخلی می باشند .