پرایمر قیری بتن پارس

TW315پرایمر پایه قیری TW315 محصولی است یک جزیی بر پایه مواد قیری و حلال های آلی است که با چسبندگی و پوشش مناسب آب بندی که ایجاد می کند جهت سطوح بتنی و فلزی کاربرد فراوانی دارد. این محصول با استاندارد BS3416 typel مطابقت دارد.
Give a Name

افزودن به لیست دلخواه

TW315پرایمر پایه قیری

موارد مصرف

TW315 به عنوان پوشش ضد زنگ و ضد رطوبت برای سازه های بتنی و فولاد به کار می رود ازجمله: سطح منابع و تانک های ذخیره آب و لوله های انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب ها، اسکلت فلزی ساختمان ها، بدنه کشتی ها و اسکله ها، و سطوح سیلوهای نگهداری مواد غذایی، صفحه ستون ها، جدار لوله های فلزی آب و گاز و نفت، دیوارهای حائل، فونداسیون بتنی و ...

میزان مصرف

برای سطوح بتنی بین  gr/cm22/0 تا 5/0 برای دو مرحله اجرا و برای سطوح فلزی بین gr/cm21/0 تا 3/0 برای دو یا سه مرحله اجرا.

روش مصرف:

قبل از اجرا روی هر کدام از سطوح یاد شده می بایست سطح کار تمیز و عاری از هرگونه چربی و آلودگی و یا مناطق سست بوده و در صورت وجود نقاطی کرمو و یا پریدگی در سطوح بتنی باید این مناطق را با مواد ترمیمی اصلاح نمود و سپس TW315 را به وسیله قلم مو و یا اسپری و یا غلطک بر روی سطح مورد نظر اعمال می کنیم.در مورد استفاده از اسپری باید این نکته را یاداور شد که می بایست TW315 را به میزان تقریبی 10% نسبت وزنی با تینر رقیق نمود و سپس آن را با اسپری پاشید.

برای اجرای مرحله دوم (لایه دوم) می بایست 2 الی 4 ساعت پس از اجرای مرحله اول صبر کرد تا سطح اعمال شده لایه اول آمادگی لازم را جهت چسبندگی مناسب با لایه دوم به دست آورد.

وسایل مورد استفاده را پس از اتمام کار با حلال های آلی چون تینر تمیز نمایید.

زمان خشک شدن در دمای بین 5 تا 35 درجه حداکثر 2 الی 4 ساعت و زمان بهره برداری کامل از سطح 1 الی 2 روز می باشد که این مدت با شرایط آب و هوایی منطقه متغیر است.

مشخصات فنی

رنگ :مشکی

وزن مخصوص در دمای 23 درجه با فورد کاپ شماره 2: 60-30s

میزان مواد معدنی: حداکثر wt 1%

میزان مواد فرار: حداکثر wt 60%

شرایط و مدت نگهداری: در بسته بندی اولیه و در بسته به دور از سرما و گرما به مدت 3 سال

بسته بندی: در ظرف 1 و 10 کیلوگرمی و یا به صورت تانکر

نکات ایمنی:

در صورت تماس با پوست، با کمی تینر شستشو داده و سپس با آب و صابون بشویید و در صورت تماس با چشم ها و یا با مخاط های تنفسی با آب گرم بشوئید و بلافاصله به پزشک مراجعه نمائید.

در هنگام استفاده از این محصول به کارگیری عینک های ایمنی و ماسک ضروری می باشد.

این محصول اشتغال زا بوده، در نتیجه از آتش و یا هر وسیله آتش زا و یا حرارت مسقتقیم دور نگه داشته شود.

نکات زیست محیطی:

مقادیر اضافی را در آب و خاک نریزید.

تاییدیه کیفیت

تمام محصولاتی که توسط شرکت مواد مهندسی بتن و ساختمان تیوا تولید و عرضه می گردند مطابق با استانداردهای بین المللی می باشند