گروت صنعتی پایه سیمانی کلاس 800

  • %9 مالیات بر ارزش افزوده به قیمتهای فوق اضافه میگردد و در فاکتور نهایی منظور خواهد شد
  • هزینه حمل و تخلیه به عهده خریدار می باشد
  • میزان مصرف بستگی به  صاف و آماده بودن زیر کار و پرت مصالح دارد
  • حداقل مقاومت فشاری : 800
  • چگالی : 220010
  • میزان مصرف : 20 کیلوگرم درمتر مربع برای لایه 10 میلیمتری
Give a Name

تومان24,750

تومان24,750 به ازای هر 25 کیلوگرم

افزودن به لیست دلخواه

گروت صنعتی :

گروت صنعتی پرین برای گروت ریزی تکیه گاه تجهیزات و ماشین آلات،اتصالات بتنی و زیر کف ستون طراحی گردیده است

کاربرد:

گروت صنعتی پرین فوق العاده روان بوده و به دلیل دارا بودن افزودنیهای خاص فاقد جمع شدگی ناشی از خشک شدن میباشد. این امر مانع فاصله افتادن بین ملات و صفحات فلزی کف ستون که در ملاتهای ستنی اتفاق می افتد، می شود.گروت صنعتی پرین فضاهای باریک را کاملا پر می کند و روند افزایش مقاومت سریعی دارد. گروت صنعتی پرین در دو رده مقاومتی  برای گروت ریزی تجهیزات،اتصالات بتنی و زیر کف ستون طراحی گردیده است.
رده C۸۰–مقاومت فشاری بیشتر از ۸۰ مگاپاسکال
رده C۹۰–مقاوت فشاری بیشتر از ۹۰ مگاپاسکال

آماده سازی:

تمام سطوح تماس بایستی کاملا تمیز و مقاوم باشند. سطوح تماس بایستی مرطوب بوده تا از جذب آب گروت جلوگیری شود. آبهای اضافی توسط کمپرسور هوا و یا برس برداشته شود. در قالبهای بزرگتر بازشوهایی در نقاط مناسب تعبیه شود تا از پر بودن قالب در تمام نقاط مطمئن شوید.

شرایط محیطی:

گروت پرین برای هر دو شرایط آب و هوایی گرم و خشک و معتدل طراحی گردیده است. دمای محیط در زمان گروت ریزی و طی سخت شدن و به مقاوت رسیدن بایستی بیشتر از ۵+ درجه سانتیگراد باشد. افت دما در شب در فصول پائیز و زمستان هنگام گروت ریزی در نظر گرفته شود و در صورت لزوم گروت را پوشانده و گرم نگه دارید. از تابش شدید خورشید و وزش سریع باد هنگام گروت ریزی جلوگیری گردد.

مخلوط کردن:

برای مخلوط کردن گروت استفاده از گروت میکسر توصیه می گردد. میزان مصرف آب حدود ۳ لیتر آب تمیز برای هر کیسه ۲۵ کیلوگرمی می باشد. مصرف آب اضافی ازمقاومت گروت می کاهد. زمان مخلوط کردن ۵ –۶ دقیقه است. گروت ریزی را بدون توقف ادامه دهید.

روش اجرا:

طول عمر گروت آماده شده حدود ۲۵ دقیقه می باشداما به هر صورت لازم است بلافاصله پس از مخلوط کردن گروت ریزی انجام شود. بدین ترتیب از خصوصیت افزایش حجم کاملا استفاده شده و فرآیندگروت ریزی مناسب تر انجام می گیرد. حتی الامکان از ویبره کردن گروت اجتناب کنید اما در صورت لزوم می توانید از ضربات آهسته میله و یا از ویبراتور بسیار ملایم استفاده کنیدحد اکثر ضخامت توصیه شده در هر لایه ۵۰ میلیمتر می باشد. برای گروت ریزی لایه های ضخیم تر بایستی گروت ریزی در چند لایه انجام شود. البته لازمست که لایه قبلی سخت شده باشد.

عمل آوری:

عمل آوری بایستی بلافاصله پس از گروت ریزی وزمانیکه گروت به اندازه کافی سخت شده که قابل مرطوب کردن باشد آغاز گردد. عمل آوری بایستی با پوشاندان گروت با پلاستیک و یا چتایی مرطوب برای یک هفته تداوم داشته باشد.

سخت شدن:

روند سخت شدن گروت سریع می باشد. در شرایط مطلوب گروت طی مدت ۱ تا ۳ روز به ۷۰ تا ۸۰ درصد مقاومت نهایی خود می رسد. معمولا باز کردن قالب یک روز پس از گروت ریزی امکان پذیر است . پس از باز کردن قالب، گروتهای اضافی برداشته شود. مقاومت نهایی پس از ۴ هفته کامل می گردد.

نگهداری:

کیسه ها را بالاتر از سطح زمین و دور از باران نگهداری کنید. کیسه های باز نشده را می توان برای مدت ۱ سال در مکانی خشک نگهداری کرد.
 

ایمنی:

کلیه شرایط ایمنی و کمکهای اولیه در مورد استفاده از مصالح سیمانی را رعایت نمایید.