پلاستر سفید زبره پرین-خارجی

  • %9 مالیات بر ارزش افزوده به قیمتهای فوق اضافه میگردد و در فاکتور نهایی منظور خواهد شد
  • هزینه حمل و تخلیه به عهده خریدار می باشد
  • میزان مصرف در متر مربع : 1/2 کیلوگرم
  • برآورد ریالی مصالح در متر مربع (1mm) : 10800
  • کاربرد در لایه نهایی
Give a Name

تومان22,500

تومان22,500 به ازای هر 25 کیلوگرم

افزودن به لیست دلخواه

توضیحات :

پلاسترخاکستری پرین یک اندود پایه سیمانی است که با افزودن مواد پلیمری، خواص چسبندگی و کارایی آن بهبود یافته است. این اندود به صورت یک لایه یا چند لایه نازک جهت استفاده به عنوان آستر دیوار و سقف کاربرد دارد.

کاربرد:

پلاسترخاکستری پرین یک اندود پایه سیمانی است که با افزودن مواد پلیمری،خواص چسبندگی و کارایی آن بهبود یافته است. این اندود به صورت یک لایه یا چند لایه نازک جهت استفاده به عنوان آستر دیوار و سقف کاربرد دارد.پلاستر پرین را میتوان به صورت دستی و یا با استفاده از پمپ پلاستر برروی سطح پاشش داد.پلاستر پرین بر روی کلیه سطوح بتنی،بلوک های سیمانی و سفالی، بلوک بتنی هوادار اتوکلاو شده (AAC) و پلاسترهای سیمانی به کاربرده می شود.سطوح مورد نظر باید مقاوم و تمیز باشند و لازم است هر گونه ضایعات سیمانی، چربی ها و آلودگیها قبل از اجرا از روی سطوح زدوده شوند.
پلاستر خاکستری پرین برای استفاده بر روی سطوح خشک طراحی گردیده است ولی در شرایط آب و هوایی بسیار گرم و خشک با توجه به روش استفاده (دستی و یا ماشینی) بایستی قبل از اجرا سطح را مرطوب نمود.به دلیل تولید صنعتی و کنترل کیفیت مستمر، دارای یکنواختی و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به ملاتهای سنتی است.
 

شرایط محیطی:

پلاستر خاکستری پرین برای استفاده در هر دو شرایط آب و هوایی گرم و خشک و معتدل طراحی گردیده است. دمای محیط در زمان اجرا بایستی بیشتر از ۵+ درجه سانتیگراد باشد.
 

آماده سازی:

پودر پلاستر پرین را به آرامی به آب اضافه کنید و با استفاده از یک همزن مکانیکی/برقی آنرا مخلوط نمایید تا به غلظت یکنواخت و مناسب برسد. پلاستر خاکستری پرین را برای مصارف بسیار اندک می توان به صورت دستی نیز مخلوط کرد. میزان آب تمیز مورد نیاز برای یک کیسه پشت ان درج شده است. پس از مخلوط کردن اولیه جهت حل شدن کلیه افزودنی ها ۱۰ دقیقه منتظر بمانید سپس مخلوط را دوباره هم بزنید. اکنون پلاستر آماده مصرف است. در صورت نیاز و در زمان اجرا می توانید مقادیر اندکی آب به مخلوط اضافه نمائید.
 

روش اجرای متداول:

ابتدا سوراخها، ترکها و فرورفتگی های کوچک را پر کرده و روز بعد کل سطح را با استفاده ازپلاسترخاکستری پرین پوشش داده  و تراز کنید. در صورت نیاز به اجرای لایه دوم این لایه را روز بعد و با استفاده از سیستم پاششی اجرا کنید.
 

عمل آوری:

با توجه به ترکیبات و افزودنی های پلیمری،پلاستر پرین در شرایط معمول نیاز به عمل آوری با آب را ندارد ولی در شرایط بسیار گرم و خشک ترجیحا یک روز پس از اجرا، سطح آب پاشی گردد.وقتی لایه کاملا سخت و خشک شد می توان آنرا با انواع رنگها پوشش دادو یا با استفاده از چسب کاشی وسرامیک پرین کاشی کرد.
 

نگهداری:

کیسه ها را بالاتر از سطح زمین و دور از باران نگهداری کنید. کیسه های باز نشده را می توان برای مدت ۱ سال در مکانی خشک نگهداری کرد.
 

ایمنی:

کلیه شرایط ایمنی و کمکهای اولیه در مورد استفاده از مصالح سیمانی را رعایت نمایید.
 

مشخصات فنی پلاستر خاکستری پرین :

سیمان
                        سیمان پرتلند تیپ ۲ 
ماسه
ماسه تمیز، خشک، خوردایش و کلاسه بندی شده
حداکثر اندازه ۰/۳۵ میلیمتر برای نرمه و ۰/۶ میلیمتر برای زبره
افزودنیها
نگهدارنده آب ملات، افزایش دهنده کارایی و افزودنی مخصوص جهت چسبندگی و ارتقاء کیفیت.
کلیه افزودنیها بر پایه اختلاط با آب می باشد و مضر نمی باشند.
رنگ
            خاکستری
سایز بسته بندی
کیسه های استاندارد ۲۵ کیلوگرمی
میزان آب مورد نیاز
مطابق مندرجات پشت پاکت
زمان ماندگاری
  ۱–۳ ساعت با توجه به دمای محیط
توجه : دمای بالا باعث کاهش زمان ماندگاری می گردد.
 
ضخامت هر لایه
۱-۳ میلیمتر برای هر لایه.
در صورت لکه گیری حداکثر ۶ میلیمتر
میزان مصرف
تقریبا ۱/۳ کیلوگرم به ازاء هرمتر مربع برای یک لایه یک میلیمتر
میزان چسبندگی به بتن
بیش از ۰/۵ مگا پاسکال
مقاومت فشاری و رده مقاومت
۶مگا پاسگال مطابق با  EN۹۹۸-۱
در۲۸روزمگاپاسکال ۳/۵ – ۷/۵ - Class III
 
دوام
مقاوم در برابر آب، یخ زدگی و مقاوم در برابر شرایط جوی